Kedves Hallgatók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Tanulmányi Hivatalban, 2024. augusztus 12-től az alábbi nyitvatartási idő szerint van lehetőség a személyes ügyintézésre:
hétfő: | 09:00-12:00 |
kedd: | 13:00-15:00 |
szerda: | 09.00-15.00 |
csütörtök: | 13:00-15:00 |
péntek: | 09.00-12.00 |
Átvétellel/kreditátvitellel, valamint a vendéghallgatókkal foglalkozó kollégáink esetében személyes ügyintézésre időpontegyeztetéssel van lehetőség!Kérjük, hogy az érkezésükkor húzzanak sorszámot a folyosón! A behívás érkezési sorrendben történik.
Javasoljuk, hogy a személyes ügyintézés helyett a jövőben is elektronikusan (e-mail, telefon) intézzék a tanulmányaikkal kapcsolatos ügyeiket, tegyék fel az esetleges kérdéseiket. Munkatársaink készséggel állnak e-mailben és telefonon a rendelkezésükre. Emailen történő megkereséseikre törekszünk munkanapokon 48 órán belül válaszolni. A péntek délután, az ügyfélfogadási idő után érkező levelek feldolgozása a következő hét első munkanapján kezdődik. Türelmüket és együttműködésüket köszönjük.
Amennyiben kifejezetten az évfolyamukhoz rendelt ügyintézőjükkel kívánnak személyesen ügyet intézni, úgy e-mailen és telefonon tudnak vele időpontot egyeztetni.
Személyes tanulmányi tanácsadás
Tisztelt Hallgatók!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a hallgatói tanulmányi előrehaladás támogatása érdekében a Tanulmányi Hivatal az ügyfélfogadási idejében személyes tanulmányi tanácsadásra is lehetőséget biztosít. A 30 perces tanácsadásra ITT tudnak időpontot foglalni. A személyes tanácsadás során munkatársainknak feltehetik többek között a tanulmányi előrehaladásra, tárgyfelvételekre, átsorolásra, passziválásra, pénzügyi kérdésekre vonatkozó kérdéseiket.
A tanácsadás során dokumentumok, igazolások kiállítására nincsen lehetőség és az időpontok elérhetősége korlátozott, így kérjük, hogy a komolyabb beszélgetést nem igénylő ügyek (pl.: igazolások kérése) esetében továbbra is a Tanulmányi Hivatal sorszámhúzás alapján működő általános szolgáltatását vegyék igénybe.
Kérjük, hogy a lefoglalt időpont előtt 5 perccel korábban érkezzenek és amennyiben a lefoglalt időpontban mégsem tudnak megjelenni, úgy a visszaigazoló e-mailben található lehetőségen mondják le annak érdekében, hogy más számára ismét foglalható legyen az időpont.
A szolgáltatással kapcsolatos visszajelzéseiket előre is köszönjük, melyet IDE KATTINVA vagy az alábbi QR kóddal elérhető felületen küldhetnek el nekünk.
Ügyintézők:
Boda Szilvia - általános orvos szak szigorló évfolyam, általános orvos szak 2020 és korábban felvettek;
Éltető Dóra - Erasmus, vendéghallgatók (az Erasmus Iroda ügyfélfogadási rendje szerint)
Resch-Várda Nikolett - általános orvos szak 2024, 2023
Sámócziné Magó Barbara - általános orvos szak 2022, Biotechnology MSc szak
Török Gyöngyvér - általános orvos szak 2021; fogorvos szak évfolyamai
Rébék-Nagy Jusztina Maja - Átvétel, kreditátvitel
Kreditátvitel: kreditatvitel@aok.pte.hu;
Átvétel: transfer@aok.pte.hu
A fenti ügyfélfogadási rend a járványügyi helyzetre figyelemmel változhat, amelyről a hallgatókat e-mailen és a Tanulmányi Hivatal honlapján is tájékoztatni fogjuk.
Üdvözlettel:
a Tanulmányi Hivatal munkatársai