ÁOK telefonrendszer rekonstrukci

2000. december 11.

Tájékoztató a folyamatban lévő telefonrendszer-rekonstrukciós munkálatokról

A november 22-én és december 4-én kiadott tájékoztatásunkban foglaltak szerint, a telefonrendszer-rekonstrukciós munkálatok első és második fázisa - az előre tervezett ütemezésnek megfelelően - a múlt héten zökkenőmentesen folytatódott. Ugyancsak a múlt héten, az AT&T Partner (főnök-titkári) alközpontok kiváltása és az új BOSCH készülékek beprogramozása megtörtént. A hátralévő harmadik fázisban a Fogászati Klinika (dec. 12.) és a Bőrgyógyászati Klinika/Kísérletes Sebészeti Intézet (dec. 14.) átállítása maradt hátra. A MatávCom mai beszámolója szerint, a munkálatok harmadik fázisának végére, azaz december 15-re, karunk telefonrendszer-rekonstrukciós munkálatai befejeződnek, és kialakulhat a tervek szerinti, véglegesnek tekinthető állapot. Még ezelőtt - előreleláthatólag már a holnapi nap folyamán -, a munkálatok első fázisában érintett szervezeti egységek (Neurológiai Klinika, Idegsebészeti Klinika, Pszichiátriai és Orvosi Pszichológiai Klinika, Gyermekklinika, Egészségügyi Főiskolai Kar Pécsi Képzési Hely) társközpontjainak rendszerbe történő bekapcsolása is megtörténik, melyet követően ezek a szervezeti egységek közvetlenül, a belső négyjegyű hívószámok tárcsázásával is elérhetővé válnak. Ennek megtörténtéről ugyanezen információs csatornákon keresztül újabb hírben fogjuk tisztelt Felhasználóinkat értesíteni. Felhívjuk mindenki figyelmét, hogyha bárkinek olyan észrevétele, problémája van a telefonvonalak működésével kapcsolatban, amely még megoldásra vár, jelezze ezt Soós Jánosnál, az Egészségügyi Informatikai Központban, a 6404 telefonszámon (pl. hívószámmal, hívószám-kiosztással kapcsolatos kérés, probléma, vagy régi fővonali hívószámon történő hangbemondással kapcsolatos gond, stb.). Kizárólag ennek a hétnek a folyamán van arra mód, hogy az ilyen jellegű problémákat, észrevételeket még az átadás előtt figyelembe vegyük és megfelelően korrigáltassuk. Ugyancsak kérjük, hogy kizárólag technikai jellegű problémákat jelentsenek a Telefonközpont munkatársainál (pl. egy mellék nem működik, az átállítás előtti hívási jogosultsága nincs meg, az új főnök-titkári rendszerben probléma van, telefax-készülékkel kapcsolatos kérdésük van, stb.), mely közvetlenül a MatávCom szakemberei felé kerül továbbításra. Minden egyéb problémával kérjük, forduljanak közvetlenül Soós Jánoshoz. A szervezeti egységektől floppy lemezen bekért telefonszám-listák (személynév és helyiségnév szerinti rendezésben) az elmúlt héten ugyancsak leadásra kerültek. Jelenleg folyamatban van ezen listák alapján a központi adatbázis kialakítása. Az adatbázis elkészültével (előreláthatólag 2-3 nap) lehetőségünk nyílik a kari Intranet és Internet Web Honlap Telefonkönyveinek frissítésére és egy, immár javított, nyomtatott (de még mindig csak átmeneti jellegű) telefonkönyv kiadására, személynevek és szervezeti egységek szerinti bontásban, a konverziós táblázatot tartalmazó füzethez hasonló formátumban. Ennek megjelenése (a nyomdai átfutási időből is adódóan) a jövő hét elején várható. A rekonstrukciós munkálatok hátralévő időszakában további megértésüket és türelmüket kérjük. Egészségügyi Informatikai Központ
Az elem már a listában van!
Nem tehet be a listába 5-nél több elemet!
Sikeresen mentve
Hiba a mentés során!