Bemutatkozás
Egy stratégia olyan, mint az iránytű. Megmutatja azt, hogy merre tartunk és segít navigálni a kihívások tengerén. A Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda feladata a kari marketingstratégia kidolgozása, a márkaépítés és a marketingmix kialakítása, a dékán és a kari vezetés támogatása stratégiai, elsősorban a marketingterületeket érintő kérdéskörökben.
Az iroda toborzással foglalkozó része felelős kialakítani az Általános Orvostudományi- és Gyógyszerésztudományi Kar rekrutációs (hallgatótoborzási) stratégiáját, megtervezni és kivitelezni az ezekhez köthető aktivitásokat a Magyar, a Német és az Angol Programok számára. Foglalkozunk továbbá a toborzással összefüggő összes feladattal, beleértve az ügynökségek kiválasztását és a velük való kapcsolattartást is.
Hírek

2022. július 22.
Közel 5300-an kerültek be a PTE-re

2022. július 21.
Kihirdették az idei évi felvételi ponthatárokat

2022. július 18.
Elindult a jelentkezés a PTE 3D központ képzésére
2022. június 30.
Piknikre hívták a pécsi orvoskarra felvételizőket

2022. május 20.
Középiskolások Hete nyári tábor - Instruktori Jelentkezés
Galéria

2021. október 11.
Medikus Kupa sportolóinak köszöntése

2021. szeptember 30.
II. Orvoskari Lépcsőfutás

2021. szeptember 24.
Kutatók Éjszakája 2021

2020. március 4.
Egészségnap - Janus Pannonius Gimnázium diákjainak

2020. február 28.
Tudomány, ami összeköt - döntő

2020. február 20.
A Nagy Orvoskari #Lépcsőfutás
Videók

Bemutatkozik a Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda

Educatio Szakkiállítás 2020 / Education Expo 2020

Nyílt Nap/Open Day 2020
