Bemutatkozás
Egy stratégia olyan, mint az iránytű. Megmutatja azt, hogy merre tartunk és segít navigálni a kihívások tengerén. A Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda feladata a kari marketingstratégia kidolgozása, a márkaépítés és a marketingmix kialakítása, a dékán és a kari vezetés támogatása stratégiai, elsősorban a marketingterületeket érintő kérdéskörökben.
Az iroda toborzással foglalkozó része felelős kialakítani az Általános Orvostudományi- és Gyógyszerésztudományi Kar rekrutációs (hallgatótoborzási) stratégiáját, megtervezni és kivitelezni az ezekhez köthető aktivitásokat a Magyar, a Német és az Angol Programok számára. Foglalkozunk továbbá a toborzással összefüggő összes feladattal, beleértve az ügynökségek kiválasztását és a velük való kapcsolattartást is.
Hírek
2024. december 5.
HVG Diploma 2025: komoly előrelépéseket tett a pécsi orvoskar
2024. november 22.
Licitálás a Művészeti Kar képzőművész hallgatóinak munkáira – november 30.
2024. november 21.
Egészség-Akadémia 2.0 - dr. Fábry Kornél előadása
2024. november 11.
„Segített meghozni a döntést, hogy a pécsi orvosképzőt válasszam”
2024. november 6.
"Szuper élményekkel gazdagodtunk" - idén is sokakat vonzott a III. Potathlon
Események
2025. január 15. | 14:30 - 16:00
Kertbarátok klubja
PTE ÁOK
2025. január 28. | 14:00 - 16:00
POTEnciál
2025. január 29. | 19:00 - 21:00
Szendőfi Péter és a Modern Art Orchestra
Kodály Központ
Galéria
2021. október 11.
Medikus Kupa sportolóinak köszöntése
2021. szeptember 30.
II. Orvoskari Lépcsőfutás
2021. szeptember 24.
Kutatók Éjszakája 2021
2020. március 4.
Egészségnap - Janus Pannonius Gimnázium diákjainak
2020. február 28.
Tudomány, ami összeköt - döntő
2020. február 20.