KÜLDETÉSNYILATKOZAT

A Hallgatói Szolgáltató Osztály legfőbb partnerei a hallgatók, illetve a karon továbbtanulni szándékozó  jelentkezők. A „nyitott ajtó elve” alapján működünk, és azért vagyunk, hogy kiemelkedő színvonalú hallgatói és felvételi szolgáltatásokat nyújtsunk, ezáltal növeljük a hallgatói elégedettséget, hallgatóinknak a kar iránti elkötelezettségét, valamint hozzásegítsük a hallgatókat a mentális jól-léthez.

Célunk, hogy professzionális színvonalú, egységes és hallgató-centrikus szolgáltatásokat nyújtsunk rugalmas és empatikus ügyintézéssel, pozitív attitűddel, folyamatos és következetes magyar, angol és német nyelven folyó kommunikációval, hogy hallgatóink a különböző képzési és nyelvi programokon a számukra fontos információkról, lehetőségekről és inspiráló programokról egy időben értesüljenek, és minden hallgatónk azonos emberközeli bánásmódban részesüljön.

A tanulmányi ügyeken túlmutató kérdésekben mi vagyunk a legfőbb összekötő kapocs a hallgatók és az egyetem vezetése, más egyetemi egységek, valamint a hivatalos szervek között. Törekvésünk, hogy minden hallgatói megkeresésre rövid határidőn belül és proaktív módon megoldást találjunk. Segítjük és támogatjuk a hallgatókat mind az adminisztratív ügyintézésben, mind pedig abban, hogy a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban megtalálják a problémájuk megoldásához szükséges platformot – legyen szó akár a mindennapi életet érintő gyakorlati kérdésről, mentális egészségről, vagy hivatalos ügyintézésről.