Rendkívüli vizsgaidőszakhoz szükséges igazolások

2021. január 23.

Kedves Hallgatótársak!
⠀⠀
Ezen posztunkban összegyűjtöttünk minden lényeges információt a rendkívüli vizsgaidőszakkal, illetve az ehhez szükséges dokumentumok beszerzésével kapcsolatban.
⠀⠀
A rendkívüli vizsgaidőszakra történő jelentkezés január 25. 8:00 és január 27. 16:00 között lesz lehetséges. Azon hallgatók számára, akik ezt követően 28-án vagy 29-én vizsgáznak, ezen posztunk számol be a jelentkezés pontos metódusáról:
⠀⠀
A Tanulmányi Hivatal által kiadott hivatalos tájékoztató az érintett hallgatói körről, a jelentkezés pontos menetéről, illetve a fontos információkról ezen az oldalon olvasható:
⠀⠀
Értesültünk róla, hogy az önkéntes/kirendelt munkát végzett hallgatók számára a rendkívüli vizsgaidőszak igénybevételéhez szükség van a szerződés/határozat mellett egy igazolásra is. Egyeztettünk a Tanulmányi Hivatallal, akik rendkívül segítőkészen és pozitívan állnak hozzá ahhoz, hogy minden jogosult hallgató igénybe vehesse az extra hét adta lehetőségeket, nyitottságukat ezúton is köszönjük. Mindezek mellett természetesen mi is minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minden hallgató a lehető legjobb elbánásban részesüljön és a jelentkezési procedúra gördülékenyen menjen. Ennek köszönhetően a Tanulmányi Hivatal elfogadja az általunk kiállított igazolásokat azon esetekben, amikor a hallgató számára nem került kiállításra hivatalos igazolás az általa elvégzett munkáról, de azt tényszerűen bizonyítani képes. Ezen igazolások nem egyesével kerülnek kiállításra, hanem minden nap végén összesített formában továbbítjuk a Tanulmányi Hivatal számára.
⠀⠀
A következőkben összegezzük a szükséges papírok beszerzésének, illetve elfogadtatásának menetét.
⠀⠀
1. Amennyiben valaki a PTE Klinikai Központban végzett önkéntes tevékenységet, úgy ők küldjék el szerződésüket a jelentkezés során a Tanulmányi Hivatalnak, igazolás tekintetében pedig hivatkozzanak az általunk a Hivatal számára elküldött “PTE KK önkéntes” táblázatra, melyet az aktualitás érdekében holnap juttatunk el hozzájuk.
⠀⠀
2. Nem PTE telephelyen végzett önkéntesség esetén kérjük töltsétek ki a poszt végén található kérdőívünket az igazolás érdekében.
⠀⠀
3. Az Országos Mentőszolgálatnál folytatott önkéntesség esetében a jelentkezés során igazolásként a kifizetésről szóló e-mail másolatát szükséges eljuttatni a szerződésen felül az ügyintéző felé. Ezen e-mail hiányában, vagyis ha még nem volt esedékes kifizetési időszak az önkéntesség kezdete óta, szintén a poszt végén található kérdőívet szükséges kitölteni az igazolás érdekében.
⠀⠀
4. Kormányhivatal általi kirendelés esetében a jelentkezés során a kirendelő határozatot, illetve a teljesítésigazolást/oklevelet küldjétek el a Tanulmányi Hivatal számára. Utóbbi hiányában szintén arra kérünk titeket, hogy a poszt végén található kérdőívet töltsétek ki az igazolás érdekében.
⠀⠀
5. Amennyiben bárkinek az említett eseteken kívül problémája adódik a szükséges dokumentumok beszerzésével, ő is az alábbi kérdőíven tudja ezt felénk jelezni és mi felvesszük vele a kapcsolatot az ügy megoldásának érdekében.
⠀⠀
Az említett kérdőív, melyen keresztül igazolás igényelhető a megjelölt esetekben vagy egyéb probléma bejelenthető ide kattintva érhető el.
⠀⠀
Kitartást kívánva:
Hallgatói Önkormányzat