A Magyar Public Relations Szövetség ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot 2020 elején. A pályázat a példaértékű munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek a 2019-es évből.
„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amit szívesen díjazunk és osztunk meg. Eddig az állami vállalatok nem pályáztak, ezért nagyon örülünk, hogy a trend fordulni látszik. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény, és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló időszakban” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.
A szakmai zsűri 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat három kategóriában (középvállalat, nagyvállalat, állami intézmények) és választotta ki a 2019-es év legjobbjait.
Az állami intézmények kategóriájában a különdíjat a Pécsi Tudományegyetem kapta a „PTE a családokért” pályázatáért.