Mint az élet minden más területét, a beiskolázás menetét is radikálisan megváltoztatta a pandémia, ezért a városunkra, a PTE campusaira és az egyetemi közösségre építkező kampányt is az online térbe kellett átültetni. Sikerességét egy nemzetközi kommunikációs szakmai elismerés is igazolja.
A megváltozott körülményekre a FERLING pr-ügynökséggel együttműködve egy több lábon álló, applikációt, online fesztivált, interaktív drónos városnézést és erős közösségi médiajelenlétet felvonultató kampánnyal reagált az egyetem. A kampányelemek mindegyike specifikus célt szolgált.
Az Irány a PTE! applikáció egy helyre gyűjtötte a beiskolázással kapcsolatos legfontosabb híreket, információkat, eseményeket. Az Irány a PTE! Kultúrfeszt a hallgatói élet sokszínűségébe, a PTE-s lét nyüzsgésébe engedett betekintést. Az Irány a PTE! weboldal interaktív kiadványként, látványos drónvideókkal mutatja be a campusokat, a várost és annak környékét.
A kampányt a PTE Kapcsolati Igazgatósága koordinálta, részt vett benne az egyetem valamennyi kara. Ezt a sikeres együttműködést ismerte el a nemzetközi PR Szövetség, az IPRA. Az IPRA Golden World Awards az egyik legrangosabb díj, a nemzetközi zsűri idén 93 nyertest választott, melyek között a PTE beiskolázási kampánya is szerepel: a digitális kreativitás kategóriában lett a legjobb.
Forrás:
PTE
Fotó:
Csortos Szabolcs/UnivPécs