Nyomtatványok

Gépjármű behajtási engedely - PTE alkalmazott részére

Beléptető igénylőlap

Gyakori kérdések

Hogyan fizethetek?

Kizárólag banki utalással és belső átvezetéssel (P19) lehet a díjakat befizetni. 

Fizethetek készpénzzel?

Készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

Van bankkártya terminál?

Bankkártya terminállal sem rendelkezünk.

Kaphatok behajtási engedélyt, ha utólag fizetek?

Amíg nincs befizetve az összeg a behajtási engedély nem készül el!

A proxi jó más telephelyekre is?

A proxi kártya kizárólag az ÁOK Szigeti úti telephelyén található sorompókat nyitja. Más telephelyek sorompóit és a Szigeti úti mentőbejáró sorompóját nem nyitja.

Érvényes az SZKK parkolóba a behajtási engedélyem?

Az SZKK parkolóba nem érvényes a behajtási engedély.

Nyitja a laminált kártya a sorompót?

Nem. A KK telephelyeire érvényes laminált kártya a kizárólag a Klinikai Központ területére érvényes, melyet a portásnak kell behajtáskor felmutatni és a szélvédő mögött elhelyezni.

Tájékoztató a 2019. évre érvényes behajtási engedélyek igényléséről PTE munkatársak részére

 A 2018. évre kiadott behajtási engedélyek érvényessége: 2019. február 15.

A behajtási engedély online igényléséhez jelentkezzen be EHA kódjával az aok.pte.hu/parkolas oldalra. Amennyiben valamilyen oknál fogva ezt nem tudja megtenni, abban az esetben ezt megteheti a „Gépjármű behajtási engedély - PTE alkalmazott részére  2019.” nyomtatványon melyet az ÁOK Dékáni Hivatalának Dokumentumtárából tud letölteni.

Felhívom szíves figyelmét, hogy az ügyintézés gyorsabb lebonyolítása érdekében idei évtől csak a hiánytalanul és olvashatóan kitöltött nyomtatványokat fogadjuk el!

A járművezetők a PTE egész területén kötelesek betartani a KRESZ és a PTE Rendészeti és Vagyonvédelmi Szabályzatának előírásait. A parkolási rend harmadszori megsértése esetén a PTE visszavonja a behajtási engedély érvényességét.

Igényelhető behajtási engedélyek

  • PROXI kártya: Érvényes a Szigeti úti tömb területére, a Kürt és Honvéd (az arra jogosultak számára) utcai sorompóknál történő belépéshez. PTE dolgozók részére csak 1 db proxi kártya adható ki. Egy kártyához maximum 3 rendszám rendelhető.
  • LAMINÁLT kártya: Érvényes a Klinikai Központ összes telephelyére (Akác u.- Rákóczi út – Rét u.- József Attila u. – Munkácsy Mihály u. – Dischka Győző u. – Nyár u. – Édesanyák U. – Pacsirta u.), továbbá a „Lovarda tömb” területére. PTE dolgozók összesen 3 darabot igényelhetnek. Egy kártyához maximum 3 rendszám adható meg.
  • ÖSSZEGYETEMI kártya: KIZÁRÓLAG a Műszaki Szolgáltatási Igazgatóság, Munkabiztonsági Koordinációs Osztály, Vagyonvédelmi Osztályán, Rácz Attila (mellékszám: 22783) rendészeti előadónál lehet igényelni.

Díjak

PROXI kártya meghosszabbítása

3.000,- Ft

ÚJ PROXI kártya igénylése

4.000,- Ft

ÚJ/MEGHOSSZABBÍTOTT PROXI kártya mellé igény esetén kérhető 1 db laminált kártya

0,- Ft

Elveszett, sérült PROXI kártya évközbeni pótlása/cseréje

1.000,- Ft

LAMINÁLT kártya:

    - Első kártya
    - minden további kártya (max. 2 db)

 

3.000,- Ft
1.000,- Ft

Elveszett laminált kártya évközbeni pótlása, illetve rendszámváltozás miatti új igénylése

300,- Ft

ÖSSZEGYETEMI kártya

3000,- Ft

ÖSSZEGYETEMI kártya PROXI kártya mellé

0,- Ft

Díjrendezés

  • banki utalással – PTE bankszámlaszáma:10024003-00282716-00000000 ( a közlemény rovatban a témaszámot- 92102588 P001- fel kell tüntetni ) A befizetésről a bizonylatot el kell juttatni az ÁOK Dékáni Hivatalába személyesen, vagy elektronikusan a parkolas@aok.pte.hu e-mail címre.
  • P18 (belső átvezetés) nyomtatvánnyal – amennyiben ezt az intézet-, ill.klinikaigazgató engedélyezi.

Behajtási engedélyek érvényesítése

A díjak kiegyenlítése után kerül sor a PROXI kártyák aktiválására, és a laminált kártyák kiadására, melyet az intézetek és a klinikák kézbesítői juttatnak el a munkatársaknak.

Parkolással foglalkozó ügyintézők

Dékáni Hivatal
Ujvári László

35284 mellék, e-mail: parkolas@aok.pte.hu
(Szigeti út 12. I. emelet, délnyugati szárny- Igazságügyi Intézet felé vezető folyosó elején)

Műszaki Szolgáltatási Igazgatóság

Tarr Józsefné

61142 mellék, e-mail: tarr.jozsefne@pte.hu

(Szigeti út 12. V. emelet)

Kérdés esetén kérem, hogy a fenti mellékeken vagy a következő e-mail címen szíveskedjék felvenni velünk a kapcsolatot.

BEHAJTÁSI ENGEDÉLY IGÉNYLÉSÉNEK MENETE

  1. Személyes adatainak megadása
  2. Gépjárműve(i) adatainak megadása
  3. Behajtási engedélyek kiválasztása
  4. Igénylés véglegesítése


Személyes adatainak megadása

Amennyiben munkahelyét nem találja a listában, válassza a "Nem szerepel a listában" értéket. Ezután szabadon megadhatja munkahelyének elnevezését a megjelenő mezőben.

Gépjárműve(i) adatainak megadása

Mielőtt megkezdi a kívánt behajtási engedélyek kiválasztását, mindenképp adja meg az összes jármű adatát, amelyre engedélyt igényelne.

Az igénylés során csak a már megadott járművek rendelhetők az engedélyekhez.

Behajtási engedélyek kiválasztása

Az "Új igénylés felvitele" linkre kattintva választhat a behajtási engedélyek közül. Miután kiválasztotta milyen típusú engedélyre van szüksége, adja meg melyik gépjárműre kéri az engedélyt.

Ha többféle engedélyre van szüksége vagy több kártyát szeretne ismét kattintson "Új igénylés felvitele" linkre.

Igénylés véglegesítése

Miután az összes behajtási engedélyt kiválasztotta, az "Igénylések véglegesítése" gombra kattintva küldheti be igénylését.

Igényléséről, további tudnivalókról e-mail üzenetet küldünk címére.

Ügyintéző

Ujvári László István

ügyvivő szakértő

Telefon: 35284, 62028