« Szolgáltatások

Szakmai előmenetel/Időpontkérés Dékán Úrhoz

Szakmai előmenetel

Rövid leírás

Az Általános Orvostudományi Kar oktatói és kutatói munkakörökre vonatkozó szakmai előmeneteli felterjesztéseinek nyilvántartását, véleményeztetését, és a pályázati kiírások elindítását a Dékáni Hivatal végzi.

2019. szeptember 1-től a kinevezési kérelmeket dékán úrnak címezve kell benyújtani az http://oktatoi-adatlap.aok.pte.hu Szakmai előmenetel menüpontjában.

  1. Tanársegédi, adjunktusi felterjesztések
    1. Benyújtandó dokumentumok: részletes szakmai önéletrajz, részletes publikációs lista, végzettséget igazoló dokumentumok másolata, az intézet, illetve klinika igazgatójának dékánnak címzett kísérőlevele.
      A benyújtás egész évben folyamatos.
    2. A beérkezett felterjesztéseket az elektronikus rendszerben kijelölt bírálók végzik, akik megállapítják, hogy a felterjesztett oktató megfelel-e a PTE-n hatályos szabályzatok előírásainak. (Fkr., ÁOK Szakmai Előmeneteli Szabályzat)
    3. Amennyiben igen, az anyagot továbbítjuk a Kar HR referenseinek (Bánfai Zoltánné, Kovács Józsefné, Tóth Diána), akik elvégzik a kinevezés módosítást.
    4. Amennyiben hiánypótlásra van szükség, felvesszük a kapcsolatot az érintett intézet, illetve klinika igazgatójával. A hiánypótlást a beérkezést követően továbbítjuk a bírálóknak, akik az új adatok fényében döntenek, hogy támogatható-e a kinevezés. Ezután az anyag a Kar HR referenseihez kerül.
    5. Amennyiben a felterjesztést nem támogatják a Bizottság tagjai, az érintett intézet, illetve klinika igazgatóját értesítjük erről.
  2. Egyetemi docensi felterjesztések
    1. Benyújtandó dokumentumok: részletes szakmai önéletrajz, részletes publikációs lista, végzettséget igazoló dokumentumok másolata, az intézet, illetve klinika igazgatójának dékánnak címzett kísérőlevele.
      A benyújtás határideje: minden év január 31-ig, illetve szeptember 15-ig.
    2. A beérkezett felterjesztéseket az elektronikus rendszerben kijelölt bírálók végzik, akik megállapítják, hogy a felterjesztett oktató megfelel-e a PTE-n hatályos szabályzatok előírásainak. (Fkr., ÁOK Szakmai Előmeneteli Szabályzat)
    3. Amennyiben igen, a nyilvános pályázathoz szükséges pályázati formanyomtatványt elkészítjük, majd Dékán Úr jóváhagyása után elküldjük kiírásra a kari HR referenseknek, klinikai dolgozó esetén a klinika HR referensének.
    4. Amennyiben hiánypótlásra van szükség, felvesszük a kapcsolatot az érintett intézet, illetve klinika igazgatójával. A hiánypótlást a beérkezést követően a továbbítjuk a bírálóknak, akik az új adatok fényében döntenek, hogy támogatható-e a pályázati kiírás.
    5. Amennyiben a felterjesztést nem támogatják a bírálók, az érintett intézet, illetve klinika igazgatóját értesítjük erről.
    6. A kozigallas.hu-n megjelent nyilvános pályázati kiírásról e-mailben értesítjük a felterjesztettet.
    7. A beadási határidő (megjelenéstől számított 30 nap) lejárta után a beérkezett pályázati anyago(ka)t véleményezésre küldjük az alábbiaknak:
      1. Tudományos Bizottság
      2. Tanulmányi Bizottság
      3. Dékáni Véleményező Bizottság
    8. A fenti bizottságok szakmai véleményét alapul véve készül el az Igazgatói Értekezleten, majd a Kari Tanácson előterjesztésre kerülő anyag. A Klinikai Központ szervezeti egységeiben kiírt pályázatokról a Klinikai Központ Tanácsa is szavaz.
    9. A Kari Tanács szavazati eredményeit és az előterjesztést továbbítjuk a Rektori Kabinetbe, ahol az EHHB véleményét is figyelembe véve a Szenátus dönt a pályázatokról.
    10. A Szenátus támogatása után a kinevezésről a Rektori Hivatal és a Kar HR referensei közösen gondoskodnak.
  3. Egyetemi tanári felterjesztések
    1. Benyújtandó dokumentumok: részletes szakmai önéletrajz, részletes publikációs lista, végzettséget igazoló dokumentumok másolata, az intézet, illetve klinika igazgatójának dékánnak címzett kísérőlevele.
      A benyújtás határideje: minden évben az EMMI által meghatározott ütemterv szerint, melyről a Rektori Kabinet küld értesítést. Általában szeptember közepéig kell megküldeni a Rektori Kabinet felé a Kar által kiírni kívánt pályázati formanyomtatványokat, a pontos dátumot minden évben a rektortól kapott tájékoztató levél tartalmazza. A rektori tájékoztató alapján kari szinten legkésőbb augusztus végéig várjuk minden évben az egyetemi tanári felterjesztéseket, amiről a szervezeti egységek vezetőit e-mailben tájékoztatjuk.
    2. A beérkezett felterjesztéseket az elektronikus rendszerben kijelölt bírálók végzik, akik megállapítják, hogy a felterjesztett oktató megfelel-e a PTE-n hatályos szabályzatok előírásainak (Fkr., ÁOK Szakmai Előmeneteli Szabályzat), valamint a MAB követelményrendszerének.
    3. Amennyiben igen, a nyilvános pályázathoz szükséges pályázati formanyomtatványt elkészítjük, majd Dékán Úr jóváhagyása után elküldjük kiírásra a Rektori Kabinetbe.
    4. Amennyiben hiánypótlásra van szükség, felvesszük a kapcsolatot az érintett intézet, illetve klinika igazgatójával. A hiánypótlást a beérkezést követően továbbítjuk a bírálóknak, akik az új adatok fényében döntenek, hogy támogatható-e a pályázati kiírás.
    5. Amennyiben a felterjesztést nem támogatják a Bizottság tagjai, az érintett intézet, illetve klinika igazgatóját értesítjük erről.
    6. A kozigallas.hu-n megjelent nyilvános pályázati kiírásról e-mailben értesítjük a felterjesztettet.
    7. A beadási határidő (megjelenéstől számított 30 nap) lejárta után a beérkezett pályázati anyago(ka)t véleményezésre küldjük az alábbiaknak:
      1. Tudományos Bizottság
      2. Tanulmányi Bizottság
      3. Dékáni Véleményező Bizottság
    8. A fenti bizottságok szakmai véleményét alapul véve készül el az Igazgatói Értekezleten, majd a Kari Tanácson előterjesztésre kerülő anyag. A Klinikai Központ szervezeti egységeiben kiírt pályázatokról a Klinikai Központ Tanácsa is szavaz.
    9. A Kari Tanács szavazati eredményeit és az előterjesztést továbbítjuk a Rektori Kabinetbe, ahol az EHHB véleményét is figyelembe véve a Szenátus dönt a pályázatokról.
    10. A Szenátus támogatása után a pályázati anyagokat a MAB értékeli a szempontrendszerük (link) alapján. Támogatásuk esetén az egyetemi tanári címet és talárt a köztársasági elnök adja át ünnepélyes keretek között szeptember 1-jén.

Kutatói munkakörök esetén az eljárásrend az alábbiak szerint alakul:

  • tudományos segédmunkatárs és tudományos munkatárs: a tanársegédi és adjunktusi eljárásrend szerint kezeljük őket;
  • tudományos főmunkatárs, tudományos tanácsadó és kutatóprofesszor: az egyetemi docensi eljárásrend szerint kezeljük őket, annyi különbséggel, hogy a beadás egész évben folyamatos.

 

GYIK

Hol találom a szakmai előmeneteli követelményeket?

- A Dékáni Hivatal honlapján a Dokumentumár menüpont Szakmai előmenetel fülre kattintva.

Hogyan tudom beadni a felterjesztést?

- 2019. szeptember 1-től a kinevezési kérelmeket dékán úrnak címezve kell benyújtani a http://oktatoi-adatlap.aok.pte.hu/login Szakmai előmenetel menüpontjában.

Ki adhatja be a felterjesztést?

- A szervezeti egység vezetője, vagy maga a felterjesztett. Mindkét esetben szükséges feltölteni a szervezeti egység vezetője által aláírt, dékánnak címzett kísérőlevelet.

Milyen dokumentumokat kell benyújtani?

- Benyújtandó dokumentumok oktatói és kutatói munkakörök esetében:

  • részletes szakmai önéletrajz
  • részletes publikációs lista
  • végzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • az intézet, illetve klinika igazgatójának dékánnak címzett kísérőlevele

Amennyiben hiánypótlás szükséges, e-mailben jelzi az online rendszer a felterjesztést feltöltő felé.

Mikor nyújthatok be felterjesztést?

- A tanársegédi, adjunktusi, tudományos segédmunkatársi, tudományos munkatársi, tudományos főmunkatársi, tudományos tanácsadói és kutatóprofesszori felterjesztések benyújtása egész évben folyamatos.

- A docensi felterjesztéseket évente kétszer, január 31-ig, illetve szeptember 15-ig várjuk.

- Az egyetemi tanári felterjesztéseket minden év augusztus végéig várjuk, a pontos határidőt e-mailben küldjük el a szervezeti egységvezetők részére.

 

Időpontkérés Dékán Úrhoz

Rövid leírás

Dr. Nyitrai Miklós Dékán Úrhoz történő időpontegyeztetésben is kérhet segítséget a Dékáni Hivatalban.

GYIK

Hogyan tudok időpontot kérni?

- Telefonon a 35412 belső melléken, vagy pedig e-mailben a dekani.hivatal@aok.pte.hu vagy a dekan@aok.pte.hu e-mail címeken.

Milyen adatokat kell megadnom az időpontegyeztetéskor?

- Az időpontok egyeztetésekor a Dékáni Hivatal munkatársa elkéri az Ön nevét, a pontos helyszínt, amennyiben az nem az ÁOK Dékáni Hivatala, röviden az adott megbeszélés témáját, valamint a megbeszélés várható időtartamát.

Mennyivel előre szükséges időpontot egyeztetni?

- A szabad időpontok általában hamar betelnek, érdemes legalább 1 héttel előre érdeklődni. Sürgős esetben igyekszünk megoldást találni a találkozóra, vagy pedig javasoljuk a telefonon történő egyeztetést Dékán Úrral.

 

Ügyintéző

Kollár-Kasziba Virág

titkárságvezető

Telefon: 35412, 62019