Ez a PTE ÁOK új honlapja.  |  Vissza a régi honlapra

Foglalkozás-egészségügyi rendelési idő:

hétfő - csütörtök: 8:00-16:00
péntek: 8:00 - 13:20

On-line időpont foglalás PTE munkavállalóknak:
www.fmk.pte.hu

On-line időpont foglalás PMJV munkavállalóknak:

http://pecsionkormanyzatfmk.pte.hu/index.php?r=adminpage/admin

On-line időpontfoglalás hallgatóknak:

http://hallgatofmk.pte.hu

 

 

Koronavírus (SARS-CoV-2)

térítéses PCR vizsgálat a Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központban

Tisztelt Lakosság!

2020. augusztus 3. napjától a Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központban térítés ellenében lehetőséget biztosítunk az Önök számára koronavírus (SARS-CoV-2) PCR vizsgálat elvégeztetésére.

A PCR vizsgálathoz szükséges mintavételre csak előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség.

Időpont egyeztetés:  a 72/507-523 és a 06-30-156-23-34 telefonszámokon lehetséges

hétfő-csütörtök: 8-16 óra között

pénteken: 8-13 óra között

A mintavétel helyszíne:

PTE KK Foglalkozás-egészségügyi és Munkahigiénés Központ D épület

                       7624 Pécs, Nyár u. 8.         

A PCR vizsgálat díja a PTE Térítési Szabályzata szerint: 28.000 Ft

Az ellátásért a mintavétel helyszínén bankkártyával vagy készpénzzel fizethet.

A vizsgálat eredménye az EESZT (Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér) rendszerbe kerül feltöltésre a mintavételt követő 48 órán belül. Amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapu azonosítóval, a mintavétel helyszínén egyeztethet a megküldés módjáról

--

Háziorvosi Szolgálat betegfogadási rendje:

hétfő-péntek: 8.00-12.00

Telefon: +36 30/867-3315

Email: haziorvos@pte.hu

Időpontfoglalás a Háziorvosi Szolgálatba:

https://haziorvos.pte.hu

A magyar állampolgársággal és érvényes TAJ kártyával rendelkező pácienseknek, az ellátáshoz mindenképpen szükséges a praxisba való átjelentkezés.

For patients with a valid social security card, it is necessary to register to the doctor’s practice in order to receive medical care.

Patienten mit gültiger Krankenversichertenkarte müssen sich für die Versorgung unbedingt in die Praxis anmelden.