Ügyfélfogadás:
· Hallgatók tanulmányi ügyeivel kapcsolatos adminisztráció és hallgatói kérdések megválaszolása ügyfélfogadási időben személyesen, telefonon és e-mailben
· Hallgatói és tantárgyfelelősi levelezőlisták karbantartása, közérdekű információk kiküldése
· Indexkivonatok, diplomamellékletek, tantárgyleírások, hallgatói jogviszony igazolások és egyéb igazolások kiállítása jelenlegi és volt hallgatóknak
· Kapcsolattartás az intézetekkel, klinikákkal és az Egyetem egyéb szervezeti egységeivel, tanulmányi ügyekkel kapcsolatos levelezések lebonyolítása e-mailben és postai úton
· Hírek, információk közzététele a kari honlapon
· Más felsőoktatási intézményből érkező hallgatók átvételével kapcsolatos ügyintézés
· Erasmus ösztöndíjas és vendéghallgatók adminisztrációja
A tanév lebonyolításával kapcsolatos feladatok:
· A tanév időbeosztásának összeállítása, órarendek és kari kiadványok (tanrend, tantervek, tantárgyleírások, stb.) készítése
· Részvétel a kari nyílt napok lebonyolításában, közreműködés az orientációs napokon
· Nyári és 6. éves gyakorlatokkal kapcsolatos mindennemű ügyintézés elvégzése (pl. akkreditáció)
. Tantervek felülvizsgálatának és frissítésének koordinálása
· Ösztöndíjakkal kapcsolatos szervezési feladatok ellátása
· Kari átsorolások lebonyolítása
· Együttműködés a Gazdasági Referatúrával a költségtérítéssel kapcsolatos ügyintézésben
· Útmutatók, eljárásrendek készítése a hallgatók és az oktatók részére a tanulmányokkal és azok adminisztrációjával kapcsolatos tudnivalókról
Végzős hallgatókkal kapcsolatos mindennemű ügyintézés (időbeosztás elkészítése; szakdolgozathoz, abszolutóriumhoz, kapcsolódó feladatok elvégzése; oklevélmellékletek, oklevelek – 2006 után beiratkozott hallgatók esetében – kiállítása)
Kari bizottságok munkájának támogatása (Tanulmányi Bizottság, Kreditátviteli Bizottság, Kurrikulum Bizottság, Fegyelmi Bizottság, Feedback Bizottság, Fogyatékossági Bizottság)