Rólunk

FIGYELEM! 2021. szeptember 21-22-23-án (kedd-szerda-csütörtök) adminisztratív feladatok miatt a Tanulmányi Hivatal szünetelteti az ügyfélfogadást. Ez idő alatt telefonon és e-mailben továbbra is állunk szíves rendelkezésükre. A többi napon a megszokott ügyfélfogadási rend szerint várjuk Önöket. 

 

Kedves Hallgatók!

A Tanulmányi Hivatalban személyes ügyintézésre az alábbi időpontban lesz lehetőség 2021. augusztus 23-tól:

Hétfő – csütörtök: 9.00 – 12.00 és 13.00 – 15.00 óráig;

Péntek: 9.00 – 12-00 óráig

Kérjük, hogy az érkezésükkor húzzanak sorszámot a folyosón! A behívás érkezési sorrendben történik.

Átvétellel/kreditátvitellel, valamint a vendéghallgatókkal foglalkozó kollégáink esetében személyes ügyintézésre időpontegyeztetéssel van lehetőség!

Javasoljuk, hogy a személyes ügyintézés helyett a jövőben is elektronikusan (e-mail, telefon) intézzék a tanulmányaikkal kapcsolatos ügyeiket, tegyék fel az esetleges kérdéseiket. Munkatársaink készséggel állnak e-mailben és telefonon a rendelkezésükre.

Amennyiben kifejezetten az évfolyamukhoz rendelt ügyintézőjükkel kívánnak személyesen ügyet intézni, úgy e-mailen és telefonon tudnak vele időpontot egyeztetni.

 

Ügyintézők 2021.08.23-tól:

Boda Szilvia - általános orvos szak szigorló évfolyam, általános orvos szak 2017 és korábban felvettek;

Bogár Gábor - általános orvos szak 2021, 2019

Merényi Rita - általános orvos szak 2018

Török Gyöngyvér - általános orvos szak 2020; fogorvos szak évfolyamai

Portik-Dobos Enikő - gyógyszerész szak 2021, 2020, 2019

Tóth Gabriella - gyógyszerész szak 2018 és korábbi évfolyamok, Biotechnológia szak

Hordós Andrea - Átvétel, kreditátvitel

Kreditátvitel: kreditatvitel@aok.pte.hu;

Átvétel: transfer@aok.pte.hu  

Silaban Nurcahaya – Erasmus, vendéghallgatók

 

A fenti ügyfélfogadási rend a járványügyi helyzetre figyelemmel változhat, amelyről a hallgatókat e-mailen és a Tanulmányi Hivatal honlapján is tájékoztatni fogjuk.

 

Üdvözlettel:

a Tanulmányi Hivatal munkatársai