Rólunk

Kedves Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. február 7-től a Tanulmányi Hivatalban az alábbi nyitvatartási idő szerint lesz lehetőség a személyes ügyintézésre.

hétfő: 09:00-12:00
kedd: 13:00-15:00
szerda: 09.00-12.00  
csütörtök: 13:00-15:00
péntek: 09.00-12.00


Átvétellel/kreditátvitellel, valamint a vendéghallgatókkal foglalkozó kollégáink esetében személyes ügyintézésre időpontegyeztetéssel van lehetőség!Kérjük, hogy az érkezésükkor húzzanak sorszámot a folyosón! A behívás érkezési sorrendben történik.

Javasoljuk, hogy a személyes ügyintézés helyett a jövőben is elektronikusan (e-mail, telefon) intézzék a tanulmányaikkal kapcsolatos ügyeiket, tegyék fel az esetleges kérdéseiket. Munkatársaink készséggel állnak e-mailben és telefonon a rendelkezésükre. Emailen történő megkereséseikre törekszünk munkanapokon 48 órán belül válaszolni. A péntek délután, az ügyfélfogadási idő után érkező levelek feldolgozása a következő hét első munkanapján kezdődik. Türelmüket és együttműködésüket köszönjük.

Amennyiben kifejezetten az évfolyamukhoz rendelt ügyintézőjükkel kívánnak személyesen ügyet intézni, úgy e-mailen és telefonon tudnak vele időpontot egyeztetni.

 

Ügyintézők:

 

Boda Szilvia - általános orvos szak szigorló évfolyam, általános orvos szak 2017 és korábban felvettek;

Éltető Dóra -  Erasmus, vendéghallgatók (az Erasmus Iroda ügyfélfogadási rendje szerint)

Resch-Várda Nikolett - általános orvos szak 2021, 2019, 2018

Török Gyöngyvér - általános orvos szak 2020; fogorvos szak évfolyamai

Tóth Gabriella - gyógyszerész szak 2018 és korábbi évfolyamok, Biotechnológia szak

Rébék-Nagy Jusztina Maja - gyógyszerész szak 2021, 2020, 2019

Hordós Andrea - Átvétel, kreditátvitel

Kreditátvitel: kreditatvitel@aok.pte.hu;

Átvétel: transfer@aok.pte.hu  

 

A fenti ügyfélfogadási rend a járványügyi helyzetre figyelemmel változhat, amelyről a hallgatókat e-mailen és a Tanulmányi Hivatal honlapján is tájékoztatni fogjuk.

 

Üdvözlettel:

a Tanulmányi Hivatal munkatársai