„Szerepem a kar életében” - A hallgatók hozzájárulása az Általános Orvostudományi Kar eredményességéhez

Daten

Offizielle Daten in der Fachveröffentlichung für das folgende akademische Jahr: 2024-2025

Lehrbeauftragte/r

Semesterwochenstunden

Vorlesungen: 6

Praktika: 6

Seminare: 0

Insgesamt: 12

Fachangaben

  • Kode des Kurses: OOF-PP4-T
  • 1 kredit
  • Általános orvos
  • Fakultatív modul
  • Minden félévben
Voraussetzungen:

keine

Zahl der Kursteilnehmer für den Kurs:

min. 5 – max. 15

Thematik

A kurzus célja egy olyan program kialakítása, amely a résztvevő hallgatók számára segíti az én tudatosság és a hallgatói felelősségvállalás megismerését és azok tudatosítását, valamint motivációt biztosít annak fejlesztésére a tematikában bemutatott alkalmak során. A hallgatók megismerik a célkitűzés, stratégia és folyamatfejlesztés, változásmenedzsment alapjait mind az egyén, mind egy szervezet vonatkozásában. Ennek eredményeképp a tanultakat munkájukban és a magánéletükben is tudják kamatoztatni, hiszen megfelel a tudatos életvezetés szabályainak is mindaz, amit itt elsajátítanak. Ezáltal felismerik az életvitelnél és a szervezetfejlesztésnél eredményes gondolkodásmódban lévő párhuzamosságot. A szervezeti kultúra és kommunikáció témaköreinek feldolgozása során a hallgatók képesek lesznek felismerni bármely szervezeti kultúra és kommunikációs stratégia működésének főbb jellemvonásait. A hallgatók számára előnyt jelent a tudatos és tervezett együttműködés mind tanulmányaikban, mind pedig a későbbiekben is, mikor orvosként vesznek részt egy egészségügyi szervezet munkájában. Az információk széleskörű megosztását a marketing módszerek tudják láthatóvá, hallhatóvá, érzékelhetővé tenni, amelyek egy adott ponton és a jövőtervezés során kulcsfontosságú üzeneteket közvetítenek. Fontos stratégiát jelent a tananyag élményszerű megismerése, így ennek lehetőségét biztosítja egy konkrét példa bemutatására is. Ilyen a PotePillars, melynél a pillérek bemutatásával ismerhetik meg a hallgatók a tanulásközpontú oktatás jelentőségét, az épített környezet hatását a kutatói munkára és az innovációra, a Well-Being keretében a testi, lelki és mentális egyensúly értékeit, mely biztonságot és inspirációt ad a mindennapi életükhöz.

Vorlesungen

  • 1.

    Célkitűzés, az egyén szerepe - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 2.

    Szervezeti kultúra - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 3.

    Kari marketing - Dr. Duga Zsófia, Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 4.

    Szervezeti kommunikáció - Dr. Varga Zsuzsanna, Dr. Duga Zsófia

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 5.

    PotePillars - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 6. Összefoglalás - Dr. Varga Zsuzsanna - FELKÉRT OKTATÓ

Praktika

  • 1.

    Célkitűzés, az egyén szerepe - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 2.

    Szervezeti kultúra - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 3.

    Kari marketing - Dr. Duga Zsófia, Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 4.

    Szervezeti kommunikáció - Dr. Varga Zsuzsanna, Dr. Duga Zsófia

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 5.

    PotePillars - Dr. Varga Zsuzsanna

    - FELKÉRT OKTATÓ
  • 6. Összefoglalás - Dr. Varga Zsuzsanna - FELKÉRT OKTATÓ

Seminare

Materialien zum Aneignen des Lehrstoffes

Obligatorische Literatur

Covey, S. R. (2007): A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása. Budapest: Bagolyvár Kiadó

Vom Institut veröffentlichter Lehrstoff

POTEPedián elérhető ppt-k

Skript

-

Empfohlene Literatur

Voraussetzung zum Absolvieren des Semesters

-

Semesteranforderungen

Írásbeli feladatok

Möglichkeiten zur Nachholung der Fehlzeiten

Pótlásra nincs lehetőség

Prüfungsfragen

-

Prüfer

Praktika, Seminarleiter/innen

  • Duga Zsófia
  • FELKÉRT OKTATÓ
  • Füzesi Zsuzsanna
  • Varga Zsuzsanna (Dékáni / Magtud)