Hibajelzés, panasztétel

  • ha a Neptun működése során hibát tapasztal vagy elakad valahol egy folyamatban, kérjük, hogy AZONNAL jelezze a problémát

  • a hallgató önhibáján kívül (pl. technikai probléma) nem tudja tartani a határidőket, küldjön a tanulmányi ügyintézőjének e-mailt azonnal képernyőkép-mentéssel (screenshot) mellékelve!

  • fontos az azonnali jelzés (sok folyamat nagyon szigorúan időhöz kötött, így csak a határidőn belül jelzett hibákra tudunk reagálni)

  • felhívjuk figyelmüket, hogy a határidők elmulasztása jogvesztő! Panaszaikat, észrevételeiket e-mailben vagy személyesen a határidő lejárta ELŐTT szíveskedjenek tanulmányi ügyintézőik felé jelezni!

  • Vizsgajelentkezés – Leggyakrabban előforduló hibaüzenetek a Neptunban

  • amennyiben valamely ügyben az eljárás során vél hibát vagy jogsértést felfedezni » A PTE ÁOK eljárási rendje a hallgatói panaszkezeléssel kapcsolatban