- ha a Neptun működése során hibát tapasztal vagy elakad valahol egy folyamatban, kérjük, hogy AZONNAL jelezze a problémát
- a hallgatók panaszaikat, észrevételeiket e-mailben (vagy személyesen) szíveskedjenek tanulmányi ügyintézőik felé jelezni. Sok esetben hasznos, ha képernyőkép-mentést (screenshot) is mellékelnek a fennálló problémáról
- fontos az azonnali jelzés (sok folyamat nagyon szigorúan időhöz kötött, így csak a határidőn belül jelzett hibákra tudunk reagálni)
- felhívjuk figyelmüket, hogy a határidők elmulasztása jogvesztő! Panaszaikat, észrevételeiket e-mailben vagy személyesen a határidő lejárta ELŐTT szíveskedjenek tanulmányi ügyintézőik felé jelezni!
- amennyiben valamely ügyben az eljárás során vél hibát vagy jogsértést felfedezni » A PTE ÁOK eljárási rendje a hallgatói panaszkezeléssel kapcsolatban