Az Év Honlapjának választották oktatás kategóriában a Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar megújult weboldalát a Magyar Marketing Szövetség Internet Tagozatának non-profit szakmai pályázatán.
Az immáron 20 éves múlttal bíró Év Honlapja pályázaton minden évben a legjobb magyar nyelvű vagy magyar cég által fejlesztett honlapokat és egyéb digitális marketing megoldásokat ismerik el. A két évtizedes tradícióra visszatekintő verseny olyan nyitott és független szakmai esemény, ahol a tématerületek legjobbjai mérik össze tudásukat, és megoldásaikban nemzetközi szinten elismerésre méltó eredményekkel lehet csak sikert aratni. A beérkezett pályamunkákat szakmai zsűri bírálja el, emellett közönségszavazás is fut, ahol a számunkra szimpatikus weboldalra szavazhatunk.
A pályázat honlapja szerint idén rekordszámú nevezés érkezett: 331 honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketingkampány mérettette meg magát összesen 28 kategóriában. Az elbírálás szempontjai között a felhasználói élmény mellett a dizájnt, az okos eszközökre való optimalizálást, a kreativitást, valamint a kategóriának megfelelő tartalmat is figyelembe vették.
A rangos pályázatra a PTE ÁOK Marketing és Kommunikációs Osztály Digitális Marketing Irodája delegálta oktatás kategóriában a pécsi orvosképző hatalmas megújuláson átesett weboldalát, ahol 30 nevezett munka közül választotta a legjobbnak a szakmai zsűri csapat. A díjátadóra december 21-én került sor, a szervezők a járványhelyzetre való tekintettel egy ünnepélyes Díjátadó Roadshow keretében személyesen hozták el a pécsi orvosképzőre az oklevelet és a díjat.
"Hosszú, közel egy éves munkafolyamat végén vagyunk, melynek fázisainak a PTE ÁOK Marketing és Kommunikációs Osztályának minden munkatársa részese volt, ki a tartalomkészítésben, ki például a honlap struktúrájának megalkotásában" - nyilatkozta a díjátadót követően Duga Zsófia, Marketing és Kommunikációs Osztály vezetője. Mint mondta, komoly tervezőmunka kapcsolódott a weboldal kialakításához, mely még a korábbi osztályvezető, Pál Tibor idején indult.
"A cél egy modern, 21. századi honlap létrehozása volt, mely elsősorban nem a házon belüli célközönséggel kommunikál, a városlakók, a felvételizők, a partnerek, a széles nyilvánosság felé is meg tudjuk mutatni, hogy milyen élet zajlik nálunk, milyen szakmai, tudományos tevékenységeket végzünk, milyen fejlesztések zajlanak a karon. Ez a fajta láthatóság a 21. században az egyetemek számára is elengedhetetlen" - tette hozzá az osztályvezető.
Kiemelte, a Marketing és Kommunikációs Osztály irodái mellett az Angol és a Német Felvételi és Hallgatói Szolgáltatói Iroda munkatársai is bevonódtak a munkafolyamatba, valamint az informatikai csoport és a PTE 3D Központ informatikai munkatársai is dolgoztak a projekten. Duga Zsófia hangsúlyozta, az új honlap mögött egy grandiózus csapatmunka áll. A design és a felhasználói élmény optimalizálása egy nemzetközileg is jegyzett pécsi tervező, Egri Zoltán munkája.
„Ez egy rendkívül összetett projektünk volt, amelybe egy közel 15 fős szakmai stáb több mint 3000 munkaórát fektetett bele" - fogalmazott Fekete László, a Digitális Marketing Iroda vezetője. "Az új honlap az ÁOK kommunikációs szemléletváltásának egyik leghangsúlyosabb eleme, kulcsfontosságú lehet a kar hazai és nemzetközi megítélésnek, reputációjának és ezzel együtt az toborzási stratégiájának elérése szempontjából" - fűzte hozzá.
Fotógaléria a díjátadóról:
Fotók:
Rafa-Gyovai Tibor